PASŪTĪŠANA UN APMAKSA
Kad būsiet izvēlējies sev tīkamās preces, kuras vēlaties iegādāties, ielicis tās grozā un nospiedis „Turpināt noformēt pirkumu”, Jums jānorāda informācija par sevi – vārdu uzvārdu, epastu, telefona numuru. Tad tālāk izvēlieties maksājuma veidu un izvēlieties vienu no piedāvātajiem variantiem (Omniva pakomāts, kurjers vai saņemšana birojā) https://dava.lv/preces-piegade. Tālāk atzīmējiet sev piemērotāko apmaksas veidu:
Norēķinus internetveikalā varat veikt:
1) Izmantojot internetbanku. Mūsu klienti var izmantot sekojošas internetbankas – Swedbank, SEB, Citadele un Luminor, ko nodrošina sadarbības partneris MakeCommerce.
2) Izmantojot norēķinu karti. Mēs pieņemam Visa, MasterCard vai Maestro kredītkartes, ko nodrošina mūsu sadarbības partneris MakeCommerce, ar kura starpniecību tiek veikti droši norēķini internetā.
Darījumos tiek izmantota Eiro (EUR) valūta.
Kad esat atzīmējis maksājuma veidu, Jums jāatzīmē un jāpiekrīt mājaslapas lietošanas un maksājuma privātuma politikas noteikumiem.
Ja vēlaties veikt kādas izmaiņas Jūsu pasūtījumā, lūdzam, sazinieties ar mums pa e-pastu info@dava.lv vai tālruni +371 28600213. Var gadīties, ka mēs nevaram precizēt Jūsu pasūtījumu, tādēļ jau iepriekš atvainojamies par sagādātajām neērtībām, taču centīsimies darīt visu iespējamo, lai Jums palīdzētu. Mēs nenododam kredītkartes vai cita maksājuma informāciju trešajām personām, izņemot maksājuma apstrādi par pasūtītajām precēm kā noteikts likumā.